GEÇEN HAFTA

akdogan dr.F.K.

Geçen hafta Akdoğan Dr.Fazıl Küçük İ.Ö.Okulunun yılsonu gösterileri vardı çocuklarla gidip izledik.Efe ve Ece daha çok küçükler onlar için bu sadece cips dondurma vs. yiyip ortada koşturma etkinliği oldu:) Ben Kıbrıslı minik folklorculara bayıldım.Sevimli hareketleri yerel kıyafetleri ile düğün gösterileri çok güzeldi.....

DSC01183

Burası bizim evimizin olduğu çıkmaz sokak yolun sonu Efe ve Ece için baba-kantin-park üçgeni demek, yola düştükmü çok sabırsızlanıyorlar......

esenyurt-tatlisu

esenyurt-tatlisu


Hafta sonu piknikteydik. Esenyurt kıyılarına gitmek için çıkmıştık yola fakat geldiğimizde hüsrana uğradık çok güzel bir sahildi ama çok,çok da kirliydi çok fazla gezmedim ama gördüğüm kadarıyla K.K.T.C kıyıları ve deniz çok temizdi. Burası (2 gündürde denizin dalgalı olması nedeniyle sanırım) oldukça kirliydi...Bizim attıklarımızı beyenmemiş "bana bunlarımı layık görüyorsunuz" der gibi bütün pet şişeleri, poşetleri, çorapları, tabiki ayakkabı teklerini fırlatıp atmıştı.....Tabi en çok bu manzaraya Ölü bir Karettanın eklenmesi üzücüydü:(((( çok büyüktü... Hani herkesin sevdiği bir hayvan vardırya benimki de tosbağadır:)) Çok severim kaplumbağaları...

esenyurt-tatlisu-kaplica


Başka bir yere gidelim diye yollara düştük arkadaşlar Kıbrıslılar,İbrahim balıkçılığa meraklı olduğu için bu kıyıları çok iyi biliyor...ama ailecek vakit geçirebileceğimiz en yakın yerin Tatlısu olduğunu söyleyince yine geçen haftaki plajımıza gittik bu sefer mangal yaptık. Dağ yolundan döndük Kaplıca kıyılarını gördük balık tutulan başka bir yerde de güneşin batışını izledik. Bizim balıkçılar şanslarını denediler, Nuran çocuklara baktı bende bol bol resim çektim manzaranın tadını çıkardımu...

esenyurt-tatlisu

esenyurt-tatlisu

esenyurt-tatlisu

kaplica KIBRIS

esenyurt-tatlisu-kaplica

esenyurt-tatlisu-kaplica

DSC07305.JPG

Birde bu GABBAR var tabiiii...... ben ilk defa duyuyorum. Buralara özgü bir bitkiymiş ve turşusu yapılırmış dururmuyum hemen bir denemelik topladım.Birazdaha büyümesi lazım dedi Nuran ama ben sabırsızlandım. Bu arada çiçekleri çok güzel kokuyor...İnternettede araştırdım. Tarifinide aldım tabiii...bir hafta suda beklemesi lazımmış hergün değişecekmiş suyu şimdi bekliyorlar suda olunca sizlerlede paylaşırım tabiii....

DSC07308.JPG

gabbar




Yazı Hakkında


0 FİKRİNİZİ ÖĞRENEBİLİRMİYİM: