BLOGGER A SIÇRAMACA

UZUN ZAMANDIR BLOGCUDAKİ BLOGUMA YAZI EKLERKEN BURAYADA ALIYORDUM NEDEN BİLMİYORUM BİRTÜRLÜ BLOGCUDAN AYRILAMIYORDUM DOĞRUSU DAHA KOLAY GELİYORDU BLOGGERDA ŞABLON DEĞİŞTİRMEK FALAN UĞRAŞTIRICI GELDİ BANA....BLOGCUDAKİ KESİNTİLER,BENİM SAĞLIK SORUNLARIM,YAZ REHAVETİ,SICAKLAR VS PEK CANIM İSTEMEDİ İNTERNETE GİRMEYİ İŞİN KÖTÜSÜ BU ARADA EPEY GEZDİM YENİ YERLER GÖRDÜM AMA FOTOĞRAF MAKİNAMDA BOZULDU...BİRSÜRÜ GÜZEL ANI KAÇIRDIM DOYASIYA YAŞAMAKLA YETİNDİM...BLOGCUDAKİ BİR ÇOK ARKADAŞINDA BURAYA GEÇMESİYLE BENDE SIÇRAYIVERDİM...


Yazı Hakkında


3 FİKRİNİZİ ÖĞRENEBİLİRMİYİM:

  1. keskinli 2 Eylül 2008 09:49

    canim bak buraya geldim insallah simdi daha iyisindir rabbim sifalar versin
    güzel yorumun icinde cok tesekkür ederim öptüm hayirli ramazanlar

  2. kelebeklisaniyeler 7 Eylül 2008 18:47

    canim merhaba,sayfani degistirmisin hayirlisi olsun,bence burasi daha kolay geldi bana nedense,hemde blogcu sistemini degistirdi daha zor oldu sankili,insallah burada da rahat edersin,hayirli ramazanlar dilerim sevgiler canim.

  3. Adsız 7 Eylül 2008 23:19

    tees ne işin var senin burada. Blogcuya geri dönnn. Nasılsın,iyimisin canım?