BAHÇEMİN MAHSÜLLERİNDEN DOLMA


BURADAKİ EV BAHÇELİ OLUNCA TOPRAKLA UĞRAŞMAYA FIRSAT BULDUM...AMA TABİ ÇOCUKLAR İZİN VERDİĞİ SÜRECE......MERSİNE GİTMEDEN ÖNCE BİBER, PATLICAN, KABAK,MAYDONOZ FALAN EKMİŞTİK DAHA DOĞRUSU FİDELERİ GETİREN İBRAHİM AMCA USULÜNCE DİKMİŞTİ FİDELERİ....KABAKLAR TOPRAKTAN ÇIKTIKÇA BENİM KIZ GİDİP GİDİP SÖKÜYORDU, BİZ GİDİNCE ELİNDEN KURTULANLAR BÜYÜMÜŞ KOMŞULARDA SULAYINCA BAHÇEM EPEY ŞENLENMİŞTİ DÖNDÜĞÜMDE......


Yazı Hakkında


3 FİKRİNİZİ ÖĞRENEBİLİRMİYİM:

  1. GOLiFA 29 Ağustos 2008 15:39

    Ne kadar da guzel birsey degil mi insanin kendi yetistirdigi sebze ve meyveyi tuketmesi...Sanki daha bir huzurlu oluyor insan...
    Blogspota hosgeldin...Ben de senin gibi aylar once blogcuya sinirlenip buradan bir blog acmistim ama bana da kullanimi zor geldi buranin...
    Tekrardan hosgeldin...Ozlettin kendini...Umarim tatilin iyi gecmistir...
    Sevgiyle kal,

    Golifa
    http://golifa.blogcu.com

  2. Adsız 29 Eylül 2008 22:36

    merhaba canım
    şeker tadında bir bayram geçirmenizi dilerim sevgiler...

    www.blogcu.com/anemonunmutfagi

  3. Adsız 30 Eylül 2008 23:32

    bahçeye bayıldım yanlız.ne kadar doğal yiyecekler.ya o pişen dolma ne kadar nefis.ellerinize sağlık.hayırlı bayramlar