BİR PAZAR GEZİSİ

tatlisu plaji (73).JPG
Kıbrıs sahilleri ve plajları görülmeye değer,çok güzel,deniz çok temiz ve ünlü plajlar dışında pek kalabalık değil.Eşim kış aylarında arkadaşlarıyla balık tutmaya geldikleri yerleri bize övüyordu,yaz gelince gezdireceğim diyordu bugün başladık bakalım ilk durak Tatlısu....Biz Akdoğanda oturuyoruz arkadaşlarla 2 araba yola çıktık aslında 3 araba olacaktık ama Kıbrıslı arkadaşların işi çıktı biz düştük yollara yaklaşık 45dk lık nefis bir yolculuk yaptık
tatlisu plaji (
Buralada eski ve yeni hep iç içe (bunu resimlerle anlatmam lazım daha çekemedim.Mesala sıradan bir evin önünde son model bir 4x4 duruyor biraz ilerisindede 1960 model paslanmış bir araba )sürekli birşeyler değişiyor...yolda öyleydi çok güzel yeni bir yoldu ama tamamlanmamış çalışmaların sürdüğü bölgelerde vardı buralara gelince yavaşladığımız zaman eskiyle karşılaşıyorduk eski tek şeritli dağ yolu ve köprüler... nefis orman manzaralarıyla süslüydü yolumuz...Tatlısuya yaklaştıkça seralar ve hayvan çiftlikleri artmalaya başladı ve el değmemiş sahiller ama buradada başlamış hızlı yapılanma manzaranın en güzel olduğu yerde birdenbire bitiveren villa kentler kurulmaya başlanmış birbirine bitişik en fazla 3 metre aralıklarla sıralanmış villalar....gittiğimiz tesisler belediyeye aitti.Plaj çok tenhaydı sahile sıralı küçük baraka pansiyonlar vardı gecelemek içinde çok güzel bir yer diye üzerine epey konuştuk..
tatlisu plaji (58).JPG
Çocuklarda denizi epey sevdiler çılgınca oynadılar akşama kadar vakit geçirip tesise çıkıp nefis günbatımı manzarasında ünlü balıklarından yedik herşeyin bir bedeli vardı tabiiii hesabı istedik bizimkilerin yüzü değişti hesabı ödediler ama yediğimiz balıkların fiyatı bu kadar etmez heralde denize çok baktık onun paha biçilmez olduğunu onlarda biliyorlarki birkısmınıda bizden almak istediler dedik ve düştük yola....(gerçi ödediğimiz paraya birazdaha oturup giderkende masa sandelye falan götürelim diye ben çok ısrar ettim ama bizimkiler kabül etmediler:)) adisyon arkadaşlardaydı yolda hesaplamışlar ve bizden fazla para alındığını görmüşler hemen geri döndük fazla para almışlardı doğru ama hesap yinede çok çok fazlaydı bizde kaptırdığımız paradan biraz olsun geri almanın mutluğu ile yorgun argın evin yolunu tuttuuuk....